MILIÓNTY KUS MODELU C3 TRETEJ GENERÁCIE PREDANÝ V CITROËNE NA ROŽŇAVSKEJ

Šťastným majiteľom miliónteho vozidla Citroën C3 je naša klientka z Bratislavy. Do nového vozidla „presadne“ z aktuálne používanej C3-ky, s ktorou je veľmi spokojná. Okrem výkonnejšej motorizácie je najviditeľnejšou zmenou farba vozidla, klientka si zvolila novú atraktívnu farbu modrá Spring Blue.

  • Tretia generácia modelu Citroën C3, predstavená v roku 2016, prekročila hranicu jedného milióna predaných kusov.
  • Od roku 2002 sa predalo viac ako 4,5 milióna kusov, čo potvrdzuje, že model Citroën C3 patrí medzi celosvetovo najpredávanejšie vozidlá automobilky.
  • Obchodný úspech dokazuje aj to, že v rámci segmentu sa aj v roku 2020 udržiava v najlepšej trojke najpredávanejších modelov na významných trhoch ako sú Francúzsko, Španielsko, Taliansko, Belgicko, Portugalsko, Dánsko, Slovensko či Bulharsko.
  • C3 sa vyznačuje moderným a odlíšiteľným dizajnom, ako aj výrazným komfortom na palube. V roku 2020 sa spolu s modernizáciou vozidla dostali do ponuky napríklad aj predné sedadlá Advanced Comfort, pribudla výrazná predná časť ako aj ďalšie možnosti individuálnych úprav. S viac ako 97 dostupnými kombináciami vzhľadu exteriéru si každý klient môže zostaviť svoju C3 na svoj obraz a stále to bude unikátny model Citroën C3, ktorý sa nebude podobať na žiaden z 999 999 ďalších.

JEDEN MILIÓN KUSOV MODELU C3:
ÚSPECH MODELU, KTORÝ V ROKU 2020 VYLEPŠIL SVOJE VLASTNOSTI

Výroba tretej generácie modelu Citroën C3 dosiahne v slovenskom závode v Trnave métu jedného milióna vyrobených kusov. Model C3, predstavený v roku 2016, dodal značke nový impulz, priniesol nový dizajnový jazyk, ktorý sa nachádza na viacerých modeloch značky a potvrdil prísľub, že automobilka Citroën sa zameriava predovšetkým na komfort, čo je jej hlavný znak. Bohatá a výrazná ponuka dostala model Citroën C3 v roku 2020 medzi sedem najvýznamnejších hráčov v Európe. Obchodný úspech dokazuje aj to, že v rámci segmentu sa aj v roku 2020 udržiava v najlepšej trojke najpredávanejších modelov na významných trhoch ako sú Francúzsko, Španielsko, Taliansko, Belgicko, Portugalsko, Dánsko, Slovensko či Bulharsko.

Od roku 2002 sa predalo viac ako 4,5 milióna kusov, čo potvrdzuje, že model Citroën C3 patrí medzi celosvetovo najpredávanejšie vozidlá automobilky. Všestranné mestské vozidlo, symbol nákupu srdcom, dostalo v tretej generácii viacero tromfov. Posilnenie predajného úspechu sa v roku 2020 prejavilo v evolúcii, ktorá spravila z modelu C3 výrazné a príťažlivé vozidlo: unikátny postoj priniesla nová predná maska, širšie možnosti individuálnych úprav, ukážkový komfort a viacero moderných prvkov výbavy, ktoré sa dajú veľmi dobre využiť v každodennom živote.

MNOŽSTVO FARIEB: VĎAKA INDIVIDUALIZÁCII MÁTE K DISPOZÍCII
JEDEN MILIÓN RÔZNYCH VERZIÍ MODELU CITROËN C3

Ihneď rozpoznateľný model C3 sa v rámci veľmi fádneho segmentu odlišuje jedinečným postojom, výnimočnými tvarmi a ľahko zapamätateľnou grafikou. Citroën C3 má moderný vzhľad, ktorý posádke poskytuje ochranu, nepodobá sa na žiadne iné vozidlo v segmente a jeho osobnosť sa vyznačuje množstvom farieb.

Od svojho predstavenia v roku 2016 bol model C3 prvým vozidlom, ktoré záujemcom ponúkalo nevídané možnosti individuálnych úprav. Bol to prvok, ktorým sa značka Citroën odlišovala od zvyšku vozidiel v segmente. V roku 2020 prišiel nový model C3 s rozšírenou ponukou, pričom zákazníci získali ešte viac možností, aby si vybrali z 97 možných kombinácií exteriéru. Každý tak naplno mohol vyjadriť svoju osobnosť a svoj štýl exteriérom, ktorý siahal od úplne nenápadných, až po extravagantné. Nechýbala ani možnosť nahradiť klasickú strechu jednou z kontrastných či inak farebne výrazných variácií.

Každý klient si vďaka tomu môže zostaviť svoju C3 na svoj vlastný obraz a vo výsledku to stále bude unikátny model Citroën C3, ktorý sa nebude podobať na žiaden z 999 999 ďalších.

Model Citroën C3 ponúka najviac možností individuálnych úprav v segmente ako napríklad:
– 7 farieb karosérie: z toho 2 energické farby ako červená Rouge Elixir a modrá Spring Blue, ktoré dopĺňajú už známe laky (čierny Noir Perla Nera, sivý Gris Acier, sivý Gris Platinium, Sable, biely Blanc Banquise).
– 4 druhy farebných doplnkov Pack Color: známe farebné doplnky vrátane orámovania hmloviek či prvku Airbump® vo farbách ako smaragdová Emeraude Anodisé, čierna Noir, biela Blanc a červená Rouge.
– 4 farby strechy: spomedzi nich vyčnieva módna modrá smaragdová Bleu Emeraude (dopĺňajú ju biela Blanc Opale, čierna Noir Onyx, červená Rouge Aden). K farbám strechy ladí farba vonkajších krytov spätných zrkadiel a ozdobných prvkov na karosérii.
– 3 polepy strechy: s grafickými témami (Rouge, Techwood, Emeraude) vo forme nálepiek uprostred strechy a na jej zadnom stĺpiku.


Schopnosť modelu Citroën C3 očariť sa okrem iného prejavuje aj v tom, že mnoho vozidiel sa predáva vo vyšších verziách výbavy, takže ide o kúpu srdcom. Pri pohľade na milión predaných vozidiel vidno, že:
– 41 % vozidiel bolo predaných v najvyšších verziách (verzie Shine a Shine Pack)
– 65 % vozidiel bolo predaných s dvojfarebnou karosériou,
– 68 % vozidiel bolo predaných s prvkom Airbump®.

Model C3, ktorý je bestsellerom značky aj na Slovensku sa dlhodobo umiestňuje na pódiu vo svojom segmente.

– Za minulý rok C3-ka dosiahla podiel 8,8 %, s ktorým sa umiestnila na 2.mieste v poradí, rovnakú pozíciu obsadila aj v 1.štvrťroku 2021, pričom si zvýšila svoj trhový podiel v segmente až na 12,7 %. Od začiatku výroby C3 (3.generácia) sa na Slovensku predalo 7288 vozidiel. Podiel prvkov nadštandardnej výbavy u slovenských klientov je podobný, ako v celosvetovom meradle : 65 % vozidiel bolo predaných s dvojfarebnou „Bi-ton“ karosériou, 68 % vozidiel bolo predaných s prvkom Airbump®. Veľký záujem medzi slovenskými klientami je vždy aj o špeciálne limitované série (ELLE, ORIGINS) vrátane aktuálnej C-SERIES, ktoré sú v ponuke s príťažlivými farebnými kombináciami a s atraktívnou cenou.